czwartek, września 22, 2005

Indeterminacy #7


"Ach, co my wyprawiamy z tymi facetami", powiedziała blondynka do swojej ciemnowłosej przyjaciółki.

Przyjaciółka zachichotała. "A co zrobiłaś ze swoim?"

Blondynka szyderczo się uśmiechając odparła: "Powiedziałam mu, że przeczytałam coś naprawdę erotycznego w zakazanych rozdziałach Kamasutry, i że chcę to wszystko z nim wypróbować."

"Założe się, że podziałało", odpowiedziała brunetka, z nutką zrozumienia w głosie.

"Mowią, że nie potrafimy obchodzić się z elektrycznością. Wszystko co musiałam zrobić to przymocować kabel od lampy do klamki, zanim on wszedł na góre. Nawet nie wiedział co go strzeliło. A co z twoim?"

"Aa!" przypomniała sobie brunetka, "Powiedziałam mu, żeby zamknął oczy, a ja zejde niżej i będę dla niego tak długo na ile starczy mu sił. Jak już je zamknął, przerobiłam go na mielone!"

"Jesteś naprawdę okrutna", odpowiedziała blondynka rozmyślając nad różnorodnością wykonania planu swojej przyjaciółki.

"Tak, ale teraz męczy mnie ciągła niestrawność."

1 Comments:

Blogger Indeterminacy said...

I am glad that you are not like that?

4:21 PM  

Prześlij komentarz

<< Home